Del 291

Idag känner jag mit lite gladare. Jag gör allt för att försöka förskjuta tankarna på karln för de gör mig ledsen :). Fast jag försöker tänka att han har de sååå roligt o får skejta av sig o njuta av VÄRME!! På tal om det, vad hände med snön som kom? Här i övik regnar det som BESATT för andra dagen i rad. Det är så deprimerande och tråkigt.
Jag och Ronja tog oss iallfall i kragen och var och tränade förut.
Snart ska jag duscha, göra mat och gå med Ewe till OK och hämta våra bäcker som vi beställt. Känns väl sådär kul faktiskt, 1200 i studieböcker... njaa. Finner noll tagg till det faktiskt.

denna vecka:

Måndag: ledig
Tisdag: 09.15-12.00 skola, 13.30 träna, 17.00 hämta böcker, sen plugga och se tv.
Onsdag: 09.15-12.00 skola, 12- Paradisbadet med Ronja o Fille! YOHO. Sen städa och förbereda för torsdagen.
Torsdag: Träna, 13-16.30 skola(massage), AHEAD kommer o vi spelar på sliperiet sen sover dom kvar :)
Fredag: 09.15-16.30 skola.. , 19.30 repa Umeå. Hundvakt
Lördag: Hundvakt / Ronjamys
Söndag: Hundvakt

Glömde berätta att min bästa vän gick sönder en stund idag! Tvn tappade alla kanaler och jag kände hur man värld rasade samman.. haha. Som tur var fungerade dom när ja kom hem från gymet.

Rock on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0