Del 281

Om precis en vecka är jag ännu mer ledsen än vad jag är nu. Då har Jonas åkt till Barcelona i två veckor.. Det kommer bli hemskt för mig för jag saknar han redan. Det är såklart kul för Jonas och ja försöker glädjas med han!! Men nu blir det en vecka utan honom, sen en halv helg med han sen 2 veckor utan.. Jag får en klump i halsen bara nu när ja tänker på det.
Jag är som så van att kunna ringa honom när ja vill o berätta vad som helst, det mest ovärda till jag älskar dig! Det är jobbigt ibland när det har hänt nåt kul eller tråkigt som man bara vill dela med sig - allra helst till den man älskar mest i hela världen! När man laddat upp för att ringa och dela med sig av glädje eller för att söka stöd. Sen svarar det inte. Telefonen är avstängd eller upptagen.
Jag hatar det.

Nästa vecka blir telefonlinjen till Jonas stängd för samtal. Begränsad till ett extremt jobbigt antal iallfall. Det smärtar i hjärtat. Jag vill ju kunna nå honom jämt. Det är ju han som ska veta allt först.
Tårar smakar salt.

Jonas du har en så stor plats i mitt hjärta. Den är större än allt och du fyller den med så mycket värme och TACK för det! Utan dig hade jag inte vart samma person.
Jag älskar dig ♥


Kommentarer
Postat av: Mammi

Men ring mammi då lilla gumman Kramiz

2009-11-10 @ 17:11:48
Postat av: Mammi

Men ring mammi då lilla gumman Kramiz

2009-11-10 @ 17:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0