Del 277

Ja Jonas var huur söt som helst igår.. mer om detta kommer snart.

I varje fall så är ja tillbaka i stink-övik och har stängt igen luftkonditioneringen eller va de är för att dämpa papperslukten. annars är det skönt att vara tillbaka ändå, fast J är hemma.
Med mig hit hade jag en stooooooor resväska, en sportbag och en ryggsäck. det gick bra.
Sen kom ja innanför dörren å de va då helvetet braka lös...
Brandvarnaren piper som besatt så ja ställde mig på stolen för att försöka få loss den men de gick inte!! Den lossnade inte från taket! Så ja sprang upp till ewe för lite rådfrågning och gick ner och provade igen, jo nu fick ja lös den tillslut. Men sen tog de en jävla kvart att fatta hur ja får ut batteriet och den fortsatte ju pipa så ja blev döv hela tiden, sen när ja äntligen fått ut batteriet så ger den mig en jävla STÖT ?! INTE OKEJ.
Då kastade ja den på borden så den gav igrån sig ett sånt ljud som maskiner gör när de sakta dör..
Det var kul. Då skrattade ja lite åt den.



Nu ska ja packa upp mina 200 ton jag har med mig.

Rock on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0