Del 275

Åh.. vilken dag det har varit.
Igårkväll tog jag, jonas o pappa vaccinet mot svinis. Armen dog efter nån timme o ja kunde knappt klä av mig själv utan karln fick hjälpa mig, hela natten var armen öm och orörlig (för de gjorde så ont att röra den) och imorse slog febern till så hög som den kan bli och dagen har varit en dimma med ömmande kropsdelar.
Nu känns det bättre, febern är nog nästan borta och armen är rörlig igen.

Jonas tyckte jag var fjantig som klaga så mycket...
karlar (Ändå kärleken till denna karl ♥)

Ikväll väntades rep -som blev inställt.
Nu kommer Jonas snart hit så blir det idol och mycket vila, för imorgon bitti väntar rep sen en låååång dag med Herrn. 1.5 år :)

Ja, nu ska ja vila igen..

rock on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0