Del 236

Vilken härlig dag idag!
Imorse hade jag verkligen bestämt mig att sova ut (vi började inte förrän 12.15) och vaknade halv 9 av ett sms från jonas att ja kunde ringa om ja ville. men ja hade verkligen bestämt mig att sova igen förlorade timmar så jag la ner telefon och somnade om! Tjoho! vaknade halv 11 och ringde då. mycket bra gjort, jag är impad!

Efter skolan blev det träning med Ronja, sen middag och sen..
BAKNING!











Mycket skratt och MYCKET kakor blev det!

Nu har jag pluggar 45 min (YOHO!) Ska se tv kl 9 så jag ska dyka ner i böckerna en liiiiiiten stund till!

Imorgon kommer mami hit! dessutom blir det simma och skola 3timmar.
bra dag imorgon också alltså!

Rock on


(Ps. jag fick SE jonas i cam ikväll! vilket gjorde dagen
nästan på bra som den kunde bli under omständigheterna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0