Del 232

Denna söndag har bestått av ganska bra saker.
Först åkte jag o pappa på media markt och hämtade ut min telefon nu för sista gången hoppas jag, det är tredje gången jag lämnat in den och om den inte är bra nu får ja en annan modell.. fast ja gillar min ba den funka så ja vill int de men..
sen i eftermiddag så gjorde ja goomat sen kom Tjabo på besök med sin husse. En hund som vi ska va hundvakt till minst en vecka för husse ska opereras. Han är en stoor hårboll, hur söt som helst!! kolla:

Kenneth Mikaelsson
Tjabo
Nästa söndag kommer han och bor hos oss! mys.

sen har ronja tagit ett stort steg framför mig i min drömvärld. Avis och glad. Vad det är - fråga henne.

idag (efter kl 12) är det 9 dagar till J kommer hem.
inte två siffror längre, utan en.. hihi.
Har planerat hämtningen på flyget i mitt huvve 
jättemånga gånger om, underbart ! pusspusspuss

Rock on 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0