Del 230

Denna 230-premiär får en underbar betydelse.
Jag har precis fått en rätt långt samtal med Jonas. Jag är så glad att jag inte vet vaar jag ska ta vägen :) Det bästa är att jag ska ringa han sen när jag går isäng och säga godnatt också! Vilken kväll! Haha.
Jag är verkligen som nykär igen efter 1.5 år och det är så frustrerande att inte få ha honom nära dåååå.. Men Nu är det inte länge kvar känns det som. Och mycket kul kan komma under tiden!

10, söndag: se innebandy kl.11, hämta telefon
9, måndag: träna innebandy
8, tisdag: åka till övik 8.00 skola, ev. ida kommer
7, onsdag: ev. ida åker hem, skola, träna
6, torsdag: skola, mamma kommer
5, fredag: skola, umeå me mor, vindeln HOTELLET
4, lördag: rep hela dagen ish vindeln
3, söndag: Tjabo kommer, en hund vi ska ta hand om
2, måndag: hundvakt
1, tisdag: åka till stockholm för spel i stadshuset
0, onsdag: hem till umeå... JONAS KOMMER HEM ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0