Del 242

Igår var jag, annis o ida på Åmselebasn och där var det skoj!
Det började med middag hos Annis.



Annis gjorde mig lockig och fin!







Vi gick igenom Ambeps garderob och det mesta där var för stort för mig..
kul var det iallafall



Chill på Balkongen





Framme i Åmsele, fullt med folk, varmt och bara stämning! Vi tog en dans



Avslutningsvis ville min mor dela med sig av sin fina röda tunga.
Hon är fin hon.

Nu är ja hos Annis igen och vi ska nog se film snart!
Imorgon Ergonimi, inspelning och Umeå.

Erik och jag har varit inne i Studion hela dagen, gått sjukt bra!

Rock on

Kommentarer
Postat av: Annis

Fuck Yeah!

Helgen ägde :D

2009-06-01 @ 12:08:23
URL: http://annamariabostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0