Del 239

Idag har jag hängt i Vindeln hela dagen. Bakat bullar med mormor, kört henne till Avalund, hängt där en stund, hälsat på Ida och blivit bjuden på mat samt klappa deras 9 dagar gamla valpar, kört bil med bra musik och även lagt in bilder från Malaysia. Det enda som kunde gjort dagen komplett är en man som börjar på J och slutar på onas. Jag är så trött på att gå runt och sakna hela tiden, men imorgon är det över.

Det är drygt att försöka få tillbaka den Svenska tiden i kroppen. För mig är klockan nu halv 4 på natten. Igår när jag kom hem var jag så trött att jag somnade nog innan jag la mig, sen klev jag upp halv 6 imorse för jag var så pigg.. Nu ska jag tvinga mig själv att inte somna för 11 iallfall, och vaknar jag tidigare än 8 ska jag somna om.

Imorgon blir det en sväng på stan och även kolla upp lite skola. Sen till vindeln för rep och SEN KOMMER JONAS HEM. DÅ blir det mysa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tills mina armar går av ska jag kramas!

I helgen blir det att förmodligen svänga ner på stan en sväng på fredag, som alla andra förmodar jag, och på lördag hjälpa Annis att flytta samt äta god middag med Ida och Annis och åka vidare till Åmsele basen för en riktigt trevlig kväll. På Söndag blir det morsdagsfirande i vindeln och även inspelning tror jag minsann. Rep imorgon också!

NU blir det inget annat än att försöka att inte somna.

Rock on

Juste, det blir trästock spelning i sommar med! NAJS
Även 11 Juni på apberget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0