Del 231 ♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

För precis ett år sedan idag så var jag på ett väldigt konstigt humör. Jag hade tillsammans med Ahead vunnit en tävling och just kommit hem från riksfinalen, jag skulle till övik den kommande helgen och spela in en skiva, jag var en vecka ifrån att åka iväg med världens bästa vän en månad till barcelona. Men ändå var det inte riktigt bra.

I februari förra året hände något, under en resa till Jokkmokk med klassen. Det var en kille med på resan som tydligen gick i min klass(?) som jag aldrig lagt märke till nästan. Han var iallfall aldrig i skolan. Han var rolig, ja kände direkt i bussen påväg upp att det var skoj att han var med! Kvällen vid ankomst så badade vi tunna allihopa och precis där i tunnan hände det nåt, inget speciellt som alla kunde höra. Men det var något som påminnde om ett 'klick'. Sen den dagen och för alltid känner jag samma klick för denna pojke. Och det var precis därför som jag inte var på mitt vanliga humör den där kvällen för ett år sedan, för det kändes minsann i hjärtat att åka ifrån sitt klick i en hel månad.

Den 7 Maj förra året fick jag med denna underbara människa på en promenad vid strandpromenaden och vi stannade vid 3 ställen på vägen och bara satt. Första gången var vid ett träd vid kanten till vattnet, andra gången bakom sjöbodarna vid strömpilen, och tredje gången på en sten vid strömpilen. När vi satt vid sjöbodarna kunde man höra, och ibland se, planen lyfta från flygplatsen och det gjorde ont i magen på nåt vis för jag ville inte lämna denna underbara människa! (Trots att jag skulle spendera 4 veckor i Barcelona med min andra halva). Varför? Det var bara jobbigt och jag hade inget svar på varför det där klicket i magen överröstades av en konstig känsla istället. Men nu, såhär precis ett år i efterhand vet jag.

Jag var kär.



2008-05-07, Sandra ♥ Jonas


Kommentarer
Postat av: Johanna

Gullunge :D!

2009-05-07 @ 20:47:46
URL: http://johannaerikssons.blogg.se/
Postat av: Johanna

Gullunge :D!

2009-05-07 @ 20:48:05
URL: http://johannaerikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0