Del 229

Här är en bild från när vi myste på balkongen. Tände ljus och åt rån
och värmde såklart varm choklad.
mums!





Igår fick jag den stora äran att diska. Hemma hos oss är det alltid krig om disken. Det får stå tills någon tillslut blir less och tar sig för att göra det. (nej så är det inte men det händer) Då har man en timmes göra när man väl tar sig för det. Igår var det min tur, det var inte rekord på högst diskberg då, men jag hade att göra..




Idag däremot finns inga diskberg och inte heller någon sol, vilket resulterar i att jag sitter inne. Har sprungit på stan och småhandlat lite.. vad det är är dock en hemlighet som avslöjas inom en snar framtid. (det berör ingen annan än Jonas, så känn dig träffad!) Imorgon är det ett helt år sedan vi klickade. Mys! Då blir det middag, bio och ja. mys!
Nu ska jag ta mig ett bad, städa lite sen åka till vindeln och repa ikväll.
Inte helt fel dag va?

Rock on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0