Del 247

Igår fick ja va med Jonas hela dagen :D Underbar dag! Vi var med Alma och Elsa på umelagun och badade och sen bestämde jag o jonas att vi skulle spela minigolf sen nån kväll vi två.
Idag vaknade jag bredvid honom, lika underbart, sen åt vi lunch nere vid strandpromenaden innan ja åkte till vindeln för att jobba. Kl 21 idag slutade jag och var övervänt på att få höra älsklings röst och vad säger han då? Jo han har redan spelat minigolf ikväll.. några arga blickar gav jag honom genom telefonen och förklarade att ja inte kommer spela minigolf med han mer, det är ändå inte kul att förlora men nu gick han över gränsen. Det är inte lätt att ha ett kortdistans förhållande ibland :)

Nu ska jag sitta här en stund, sen ska ja försöka ringa karln igen och se om jag är gladare på han :)

Have a good one

Rock on


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0