Del 246

Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen med bilder och allt, men det kommer väl i höst eller nåt :)

Nu jobbar jag och står i på äldreboendet Almagården i Vindeln där jag också bor hos bror min/mormor/stugan. Så jag lever och mår och har ingen dator, därav den dåliga uppdateringen. Nu sitter jag hos Johanna och har fikat gott. I helgen har jag o Jonas firat midsommar på avalund med mina parents och deras vänner, åkte inpå kvällskvisten till vindeln för att grilla med Linda och Erik, alltid trevligt. Resten av helgen har vi vart på avalund och bara tagit det lugnt, idag söndag har vi njutit av det finfinfa vädret!

Ahead har genomgått en jobbig förändring över helgen. Vi har blivit en kvinna kort när Hanna lämnade ett sorgligt besked i fredags när hon berättade för oss att hon ska sluta. Just nu vet vi inte hur vi kommer fortsätta mer än att vi kommer göra det. Vi kommer sakna hanna och allt det goda som hon bär med sig och sprider överallt.
Men vi tar nya tag och kör hårt nu.

Imorgon börjar jag kl 7 och på kvällen bär det av mot Skellefteå för möte om trästock som infaller i Juli, NAJS!

Nu, Johanna.

Rock on!

(förbered er på dålig update i sommar..)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du vet var min dator finns :)!

2009-06-21 @ 22:37:23
URL: http://johannaerikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0