Del 250

Om en timme bär det av mot vindeln igen efter 2 underbara dagar med Jonas. Igår var vi barnvakt och åkte till leos lekland men vände lika fort för det var bilkö in till parkeringen.. det talade emot. Så vi åkte och hyrde film istället och såg den med dom, sen gjorde jonas middag och de åkte hem. Vi gick på bio, ice age 3 i 3D, sedan myste vi hemma och njöt av våran 14 månaders dag! Keeps getting better ♥.

Idag: Jobb 15-21
Imorgon: Jobb 13-21
Fredag: Jobb 7-12 sen vännäsdagarna
Helgen: Avalund
Nästa vecka: Trästock, där vi spelar på krafthallen kl 20.30 torsdag!

Nu ska jag städa ihop mina saker och göra mig finish så jag hinner lägga mig med min sovande prins innan det bär av.

Rock on






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0