Del 181

Om någon timme bär det av till Sala och mina kusiner.
Har inte träffat dem på en härrans massa år, vilket känns trevligt.
(såklart kommer jag sakna min andra halva .. Älskling)
Först ska jag köra, sen ska vi en snabbis på IKEA, sen vidare.
Ikväll blir det nog bara att fika och sova när vi kommer fram, men
imorgon då blir det shoppa, för alla jobbar under dagen ju.
NAJS!
Sen imorgon även hockey på kvällen sen middag tillsammans.
Lördag blir det väl att åka runt och se hur alla bor nu och på
söndag är det hemfärd och ett lite längre stopp på IKEA. NAJS!

Nu ska jag packa klart, duscha, äta och sen bär det ju iväg.
Ha en trevlig helg alla i Norrland

Rock on DUDES

Jonas är det bästa jag vet!
Jag kysser dig och ledsnar ej
Mitt hjärta tillhör bara dig Jonken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0