Del 168

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV:
1. Är du singel?: Nej
2. Är du lycklig?: Ungeför så lycklig man kan bli!
3. Är du uttråkad?: Mja, inte än
4. Är du ledsen?: Nope
5. Är du italienare?: Haha? nej
6. Är du cool?: Ja såklart
7. Är du från irland?: Haha? men nej
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: Jajjemensan!

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV:
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Ja, det gör jag
2. Har du någon gång blivit sårad?: Ja
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: JA!
4. Har du varit kär i en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? JA!
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?: Ja flera gånger!
6. Har du haft en hemlig beundrare?: Det vet jag inte ju
7. Är du kär?: Ja
8. Vill du gifta dig när du blir stor?: Oja

TVÅ ALTERNATIV:
1. Bilddagboken eller lunar?: Absolut ingen av dem
2. Hår eller ögon?: Ögon
3. Katter eller hundar?: HUND!!!
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?:  Några få bästa vänner
6. Coca-Cola eller Pepsi?: Absolut ingen av dem heller
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Hemmakvällar
8. Pengar eller lycka?: Lycka och pengar
9. Dag eller natt?: Daylight
10. Msn eller mobil?: Mobil

"HAR DU NÅNSIN...":
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?: Nej
2. Brutit ett ben?: Nope
3. Gjort nåt du ångrar?: Mycket möjligt
4. Hoppat Bungee Jump?: Nejnejnej
5. Ljugit för någon du tycker om? Har jag säkert
6. Ätit en hel tårta? Haha, nej
7. Gjort bort dig offentligt? Haha ja!
8. Gråtit när ett husdjur dog?: Oooja..
9. Velat försvinna? någon gång kanske!

SENASTE..:
1. Telefonsamtalet du gjorde: Mamma
2. Telefonsamtalet du fick: Pappa
3. Personen du var med: Jonas
4. Roligaste grejen som hänt: Förutom Jonas väntar jag på den än.. (Mopsen Mats..)
5. Personen du smsade: Danne
7. Du skrev till på myspace: Jag skrev ett blogg inlägg tror jag
9. Du tillbringade natten med: Jonas
10. Du kramade: Jonas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0