Del 163

Jag mår inte bra idag. För inatt drömde jag en önskedröm.
Jag fick mig min älskade Mats. Jag fyllde år,
sen kom det en liten mops hoppandes upp i mitt knä.
En önskedröm jag hoppas blir sann en vacker dag.



Sen har jag sjuukt med beslutsångest..
Jag måste i vilket fall som helst klippa mig snart,
men kort eller toppa?
Jag skulle gärna klippa kort!!
Men då blir det hårförlängning på balen..
what to to, what to do..

Iallfall, idag ska jag på massage 11, sen köra min
sista körlektion på eftermiddagen.
Sen ska det bokas uppkörning och teorin.
brrrrr, nervositet.

Ikväll är det träning.
Å Juste! i söndags var vi på middag hos Jonas
mormor och morfar! Myspysiga människor!

DESSUTOM VERKAR DET SOM ATT JA LÖSTE
VÅRT BOENDE I HEMAVAN IGÅR! yohoo.

Rock on


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0