Del 199

Idag är jag hemma. Normalt är jag ledig Onsdagar, men eftersom denna vecka inte är en vanlig vecka så skulle jag vart i skolan idag egentligen. Men idag har jag körletion (suck) och imorgon hoppas jag att det är över.

Ikväll är det rep, för att tala om något annat. Det blir kewl, på lördag är det spel igen.. i Bjurholm. Haha ja, men nog är det kul ändå.
På Fredag ska jag ha min stora kamrafest, sen är mitt PA över. Det kommer bli kanon!

Om 6 dagar åker jag och Jonas upp till Hemavan för att stanna i 6 veckor. Vi kommer ha med oss en dator, men vi får se om vi hinner köpa mobilt bredband o så. Annars får vi kanske låna nån dator nu och då på hotellet. Hemavans höhfjällshotell, där vi ska jobba i 6 veckor. Kommer bli najs!!

Nu ska ja klä på mig, öva på bilkontrollen och sen gå på körskolan.
Sen slappa, sen åka buss till vindeln o repa, sen hem o sova o hålla tummar och tår.

Rock on m8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0