Del 193

Jag har verkligen vilat!!! i 4 veckor, inte gjort nånting!! Knappt gått en promenad.
Allt för att få börja träna som vanligt igen nu när det gått 4 veckor sen
jag fick hjärtmuskelinflammationen. I Tisdags var det träning, och tro mig,
jag var taggad!! Efter att ha legat i soffan 4 veckor.
Såklart kändes det tungt, men jag tänkte att det kan bero på att jag blivit helt otränad?!
Men droppen kom på vägen hem när jag känner samma symtom som 4 veckor tidigare.
Smärta i mellangärdet och illamående. Vad händer? No way.
Inget spy denhär gången men jag fick skippa träningen ikväll för att jag fortfarande
har ont i magen nu.
Mamma tror dock att det denna gång kan vara magkatarr. Whatever, jag pallar inte.

Jag blir så less så ja vill bara gråta nu.
(och jag skämtar inte)



Hejdå till min innebandysäsong..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0