Del 189

Och här sitter jag -som vanligt den som går hem före alla andra.
"tråkig" säger vissa, "chill" säger andra. "gäsp" säger jag.
(ett skämtsamt skratt följer..)

Kvällen blev iallfall lyckad! The KooKoo's var sjuukt bra.
Rockade lös och ägde inte bara scenen, utan också publiken.
Extra poäng till KICKI såklart! Men äver trummisen som körde
med rosa heels, det skulle jag inte kunna göra om !!
(kanske för att jag inte ens kan spela trummor redan innan men..)
Still, sjuukt bra!
Middagen/förfesten var också sjukt kul, promenaden dit var kall.
Och så även hem btw
Mysig kväll kort och gott, tyvärr följde inte kameran med .

Nu ska jag starta tvn och se på nån dåligt natt skit,
och invänta mina vänner som fortfarande shakar ass på scharinska,
jag bangade som sagt.

När dansen tar till, säger Sandra -ha så skoj!, och vinkar glatt "Peace".

Rock on


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0