Del 246

Alltså det är tufft att vara nybliven matte till lillCasper.. Precis idag är han 11 veckor gammal. Om man är 11 veckor gammal ska man inte veta vad det är att vara kåt. ellerhur?

han är kåtast i världen.

suck.

Ikväll låg han på rygg i sängen lekandes med sin favoritleksak. Hur söt som helst var han och matte var så stolt! Leksaken är en liten boll med en plinga i som ligger i en knuten strumpa. Sen slutade han leka och stannade upp. Sen tar han sockan i munnen och trycker bollen mot sin lilla pillevink och börjar jucka!!! jag blir förtvivlad. haha. LILLVOVVEN!! SÅ jag tar bort strumpan, men såklart fortsätter han jucka i liften.. matte gråter.
När jag sen lyfter upp han sticker lill-ollonet ut.....
Hur kåt som helst.

Vad gör man åt detta ??



Lill vovven min håller på bli stor.. hur ska detta sluta?

Kommentarer
Postat av: isabelle

KASTRERA! ;) Men han är ju inte könsmogen än, så jag vet inte va han håller på med? Molly hon är säkert 1000 gånger kåtare, hon våldtar Inez varannan minut ungefär! Har du kommit ihåg 12 veckors sprutan? :)



2009-12-17 @ 08:26:38
URL: http://barbieshastar.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Jasså?:) Men du få väl se i framtiden, om han blir besvärlig då han känner löptik! Frida kastrerade ju nelson, för han satt bara och gnällde vid dörren tillslut, sen vart han som en helt annan hund! Vaccinera hos lars göransson på haga, där gåre snabbt och han är snäll!

2009-12-18 @ 09:54:18
URL: http://barbieshastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0