Del 262

Det var en väldigt konstig verklighet att komma hem på storgatan och se ett brev på golvet där det står mitt namn och "övikshem". Det betyder att på måndag är jag lägenhetsinnehavare och student i övik. Snacka om att allt gått fort!! Dessutom när jag kom in i mitt rum ligger en påse från jysk med handdukar i och en lapp: "Gulligumman - här får du din första inflyttningspresent.."
(dessutom låg ett mycket smaskigt lönebesked i samma brevlåda..)

På måndag börjar jag spaprogrammet i övik.
I helgen flyttas nog lite saker till min lägenhet. Som är i samma hus som Ewes. 200 meter från Rebeckas. I samma stad som Sanna och Johanna. Med inneboende människor a.k.a Ronja och Jonas.
Det låter undebart och jag är så taggad!!

Livet är på topp! På topp just nu.

ROCK on


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0