Del 261

Tankeverksamhet:

För ca 2 veckor sen fick jag besked att jag fått jobb på subway i umeå. riktigt bra kändes det när jag fick veta det men med tiden jag smälte det och kände att det inte var så bra, men va fasen det är ju ett jobb!
Sen åkte morfar in på sjukhuset och då kände jag att jag ville ägna mer tid åt de gamla för man vet inte hur länge de finns kvar och de betyder mycket för mig! Så jag gick in på ica och sökte jobb, har inte fått svar än men, dessutom letar jag lägenhet både i umeå och vindeln och jag är nog förvirrad redan här med allt. Att få jonas att vilja följa mig också. Men imorse då kom den riktiga omställningsbomben som rörde till det ännu mer.. De ringde från övik och berättade att jag fått plats på den spa-utbildningen som jag sökte i våras! Jaha? Hur ska jag göra nu då.. haha. jag har för mycket val för att få ihop det. Utbildningen är en skitspännande väg med en bred utbildning. Man får lära sig om kroppen och kost och prova på massa spännande saker som yoga osv, så det känns bara bra! Dessutom ska Ronja, Ewe och rebecka också gå det! Vilket är bra.
Idag är det rep kl 2  och då ska jag berätta detta för dem och höra vad de tycker..
Allt går lösa, som mamma säger..

Jag måste bestämma mig om jobbet på subway om 3 timmar och om skolan på onsdag.

Nu ska jag tänka. rock on


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan ta jobbet på subway!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

2009-08-24 @ 19:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0