Del 256

Haha nu ska jag berätta om en riktigt rolig incident igår..
Jag och Jonas missade bussen till umeå från granö (sista för kvällen) och min bil stod på verkstan några km från campingen, så vi tänkte att vi går till den och kör till vindeln och sover där, och liftar på vägen. Det tog en stund innan vi vågade, när vi kom fram till bilen sa vi att vi provar 5 bilar till.. den sista stannade! haha. Det var Tor, 36 som bodde i tärnaby men jobbade i umeå som albulansflygpilot, pendlade varannan söndag ner till Umeå. Så vi skrattade gott när vi väl kom till Umeå, och efter att vi sett att det kan vara ganska kul att lifta gör vi nog om det snart!

Nu har jag städat rummet för att vi flyttat hem frpn Avalund, imorgon ska jag på arbetsintervju, sen åka till vindeln, träffa ANNIS EN SVÄNG! :D :D :D sen jobba. tills på lördag.
På fredag blir det spel på What a Festival, runt halv 9.
Spel i vindeln på lördag kl 4 på kvarn.

SEN på lördag! DÅ blir de skoj :D Tjejmiddag hos ANNIS sen kommer lite pojkar sen blir de hotellet! ASKALAS! taggar.

NU - film.

Rock on

Kommentarer
Postat av: Anonym

TAGGA!

2009-08-10 @ 22:03:24
Postat av: Mamma Mia

Ajabaja ingen mer liftning!!!!!

2009-08-11 @ 20:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0