Del 255

Nu är jag åter i Umeå över natten för att jag klantade till mig igår när jag kollade buddar åt Jonas. Men den historien är lång och tråkig så den skippar vi.

Jonas är iallafall världens konstigaste ibland. Som inatt tillexempel -jag vaknar där runt 5 kanske och funderar väldigt på var han tagit vägen för hans hårbeklädda huvud syns inte till. Efter några sekunder hörs ett starkt andetag från fotdelen av sängen, då har han såklart vänt sig och ligger skavfötter med mig. Svaret på det imorse var att han helt enkelt sover bättre så ibland. (?) Då kan man ju undra om det är för att han skäms över att han gjort det i sömnen eller om han bara tycker det är skönt att slippa vakna till synen av min dregglande nuna? Tål att funderas över.



Inte så kul att vakna till kanske?


Jag jobbar dygnet runt nu känns det som. Såhär ser det ut nu:
v.31: måndag, tisdag, torsdag, fredag, lördag, söndag.
v.32: ondag, torsdag, fredag, lördag, söndag.
v.33: tisdag, onsdag, torsdag, fredag.
v.34: måndag, tisdag, onsdag.

Om man är en heltidsarbetade människa är detta säkert himmelriket, men har man precis gått ut handelsprogrammet (som innefattar noll plugg) så är det ganska tufft. Men å andra sidan, trivs man som jag gör då går det ganska bra. Det är iallfall kul den 27 när man får lön!

Jag mår hur bra som helst och trivs på mitt jobb som fisken i vattnet.
Hoppas det var kul med lite update.

PÅ FREDAG SPELAR AHEAD PÅ NOLIA 15.00

Rock on


Kommentarer
Postat av: Hanna

Förlåt att jag missade er på Nolia! Men som arbetslös flicka svider 80 kr mycket i kassan. Men jag vet ju att ni är bäst :) hoppas det är bra med dig! Kram

2009-08-10 @ 18:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0