Del 225

Idag är det stora kaffedagen läste jag nånstans.
Ska snart göra mig en kopp skulle jag tro, bra start på dagen!

Fast imorse var det en dålig dag, för Jonk skulle till skolan, och inte jag så jag fick ligga kvar när han klivit upp, det är alltid tråkigt. så då var det en dålig dag tills jag läste om kaffedagen.

Sen är det en bra dag också för det är sol ute.
Ännu bättre blig det när man läser om att det ska va sol hela helgen.

Och Jonk slutar ju faktiskt sen idag och kommer hem och gör god middag i form av hans special köttfärssås och spagetti, så i det stora hela

DET ÄR EN BRA DAG IDAG.

Rock on

(fast det är dåligt att det inte är rep idag..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0