Del 222

Haft en kanonkväll med brudar från klassen.
Bio 'män som hatar kvinnor'. Det var en bra film men för starka scener ibland.
Bra men jättehemsk.

Nu har dom åkt iväg med bussen för en dryg timme sen så nu sitter jag ensam.
(Ovanligt (: ) Mamma är på party, pappa är i vindeln, jonas är på party.
och RONJA är fortfarande på KOS! Jag saknar diiiiiig.. !
Kom på mig själv nu med att få gråt i halsen Ronja, om du inte tänkt höra av dig,
så kan du väl uppdatera bloggen iallfall! Min darling.



hihi, undra om hon är brunare än såhär när hon kommer hem? :)


Imorgon ser dagen ut som följer;

11.00 - Soundcheck Västerbottens Museet
14.00 - Spela V-B museet
16.00 - Soundcheck Rockkarusellen Hamnis
MAT
21.00 ca - Spela på Final av Rockkarusellen

En fullspäckad dag med mycket musik, det gillar vi!
Och visst SES VI?



Nu ska jag vänta på Jonas. Jag lär somna innan det, så jag hoppas bara att han väcket mig när han kommer hem. Det brukar han visserligen göra även om han smyger.. men men. Söt är han.



Rock on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0