Del 221

Hemma från skolan! Yoho, haft en jobbig dag. ELLER? Nej men jobbat lite smått mellan varven som vi skrattat och pratat i klassen. Det kommer bli sorligt att lämna dom på studenten! Allt annat med studenten är bara bra, kolla bara?



Ja, lyckan sprids genom kroppen redan nu.

Jag o Emmisch var och tug andra av tredje twinrix-sprutan idag, gjorde mer ont än första men gick bra. Dagen innan avgången till Malaysia är det dax för den sista i ordningen, yoho..

Nu ska ja snart ta med mig Annis till vindeln och jag ska repa medan hon sysselsätter sig. Sen ska hon åka med mig hem igen, alltid kul med lite sällskap i bilen, höhö.

NU - jaa.. kanske ner på stan. är ju 10% på H&M idag!
plus att ja fick 50 kr rabatt? najs

Rock on

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag är råtaggad på studenten, det kommer bli hur bra som helst! Hela våren kommer bli det!

Föresten, vi måste planera bion imorgon också :D

2009-04-22 @ 21:25:45
URL: http://johannaerikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0