Del 217

Jag for ut igår! Det är inte alla gånger jag åker iväg kl 11 på en fest, nej.
Ni som känner mig vet att jag hellre skulle sova vid det klockslaget.
Men jag tog mig i kragen och tog bilen dit och stanna i hela 2 timmar,
jag vart helt överraskad av mig själv, ja.

Det var iallfall en vindel-fest hos Hannes, tror alla gamla klassisar
var där, det var skoj skoj skoj. Sen var Jonas där, det var också skoj.

Idag är det sol igen, vilket betyder att jag ska försöka få med mig
en trött Jonas ut, iallfall på balkongen, längre än så kändes jobbigt.
Mammis och pappis ska på HH och shoppa, nog håller man tummarna
att dom kommer hem med något till mig, höhö. Men det gör dom inte :)
Mamma bara klagar på att jag är så kräsen, så då får jag lida istället.

Ja, hä ä int lätt.

Rock on


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0