Del 216

Nej inte igen!!!

Lovar du att vara ärlig? Yo
Du heter: Sandra
Smeknamn: Sjöa (Used to)
Låt som när du är ledsen sörjer till? Regina Spektor - Samson
Beroende av: Mobilen, Jonas, Sommar, Vänner
Vem behöver du mest just nu: Jonas och Ronja
Vad tror folk om dig? Att jag är bäst? Inget konstigt.
Stämmer det? Såklart
Vad får du oftast komplimanger för? Ahead
Vad säger du för att imponera på någon? Ahead
Hur imponerar man på dig? Man försöker spela Jonas :)
Brukar du skratta för dig själv? Nej, aldrig, om inte AFV
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Nej! :( Boring!
Var bor du? Umea the place to be
Trivs du där: Det är som dag och natt, ibland ja ibland nej
Äger du några converse: Oja
Sprit, cider, vin eller öl: Ett stort glas kall Oboy!
Brukar du bli för full: Nej, oftast skyller jag på att jag kör
Vad har du för mobil operatör: Halebop
Är du allergisk i mot något: Min morgonandedräkt
Har du haft sex idag: Ingen som vet om min hemlighet
Nästa mål i ditt liv: Malaysia 14 Maj !!
Hur svarar du i mobilen: Hallå?
Vem ringde du senast? Jonas..
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Puss
Antal timmar sömn inatt: ? Jag sov, inte vet jag
Sov du ensam: Nehedå, är inte Ronja här är Jonas här
Brukar du komma i tid: Punktligt
När mår du bra: Precis när jag lagt mig under täcket på kvälln
När blev du fotad senast: Hmm... long time no seen
Hur känner du dig nu: Trött, ensam och kissnödig
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, blå.. och vit?
Vad tycker du om fötter: Finns inga ord, bara dåligt
Vad saknar du: Sommar, OC och en vovvis!
Hade du en bra kväll igår: Johodå, mys med mams och Jonk!
Favoritdryck på morgonen: Oboy
Rakar du benen: Behövs inte så mycket
När brukar du oftast gå och lägga dig: Tidigt
Är du blyg? Tillfällesreglerande
Sysslar du med någon idrott: Innebandy.. sen lite gym o löp
Vill du hellre ha mail än brev: Nej mail är lättast
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: JA!
Har du spytt offentligt: Nej
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Köpa snygga kläder!
Är du nöjd med ditt liv: Stundvis, oftast, ja
Är du bortskämd: Med kärlek - ja!
Vad gör du i morgon: Ber till gudarna att Jonas ej ska sk8a!
Vad är det värsta du vet? Stora båtar
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Myyycket olika
Vad behöver du just nu? Sömn
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Orlando Bloom (dreggel)
Vad längtar du till? pengar, sommar
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jadå, få men äkta
Vad använder du för shampoo? Head and Shoulders
Vad är det finaste du fått? Ett halsband
En speciell dag du minns: 7:e Maj 2008
Hur gammal är du: 18
Tycker du om någon just nu: Ja
Om fem månader: jobbar jag
Du samlar på: Minnen
Gröna eller röda äppeln: Gröna for the win
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ronja eller Jonas 
Gillar du golf: Nej
Vilken tid gick du upp idag: 10
Har du sovit i din egna säng inatt: Jaa
Har du strumpor på dig nu: Jaa
Vad ska du göra ikväll: det är inte kväll nu, nu är det natt.
Är det okej att gråta: Hela tiden
När grät du senast: .......
Laddar du ner musik och film från Internet: Nej
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa en hund
Bär du glasögon eller linser: Ja, när det behövs
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon: när jag vaknar. för tidigt.
Har du piercing: Naveln hade jag 3 år, men den är gone nu
Vill du gifta dig: Ja
Vill du ha barn: Jahadå
Solar du ofta: Ja.. fy skäms
Är du bra på att laga mat: Om jag vill
Gillar du att dansa: NEJ NEJ NEJ
Är du bra på att sjunga: He dug :)
Är du flygrädd: JAA
Hur vig är du: Dugligt
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass: Minis
Tror du på ett liv efter döden: Sure hope
Tycker du om sushi: Vägrar äta det
Vad äter du helst när du ser på film: Naturchips
Bor dina föräldrar tillsammans: Jaa
Har du tandläkarskräck: Ja, blä
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Morgon
Vilken ögonfärg har du: brun
Har du någon gång gråtit dej till sömns: mmm
Biter du på naglarna: Ja
Röker du: Aldrig provat
Hur ofta tränar/motionerar du: När jag orkar
Senaste låt du hörde: Regins Spektor - Samson
Vad gör du på helgerna: Myser, sover, repar, spelar

Pinsamt, ja vet!

Rock on!

Kommentarer
Postat av: Ronja

å du klagar på att mina inlägg är långa!! :O

2009-04-18 @ 19:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0