Del 212

Igår var det möte om resan som vi ska göra till Malaysia. Det kommer bli helt otroligt häftigt! Liljaskolan har aldrig gjort en resa som är så långt bort.. Det är ju fasen på andra sidan jordklotet :) :)
Vi kommer va bort 14-26 maj och spendera 4-5 dagar på en ö där dom spelat in robinson, där kommer vi dyka bland saker som levt där i flera miljoner år. MHM! Det är ungefär 30 grader både i luften och i vattnet och solen kommer bränna som bara den, hoppas bara man kan få en fin bränna till balen och inte en sönderbränd flagnande sak.

Ja nog är jag både rädd och taggad. Det finns ju massa djur på ön vi ska bo på, och likaså i vattnet vi ska dyka i, men jag tror det kommer bli en once in a lifetime resa, dels kommer man aldrig ner i vårt pris en gång till osv.. Tror inte heller lilja kommer ha råd med det mer säger dom. Ja, vi kommer ha såå sjukt kul! taggat!



Här är på ön perhentian, där vi kommer bo några dagar och sola o dyka!  ↑ B)
Likaså nedan :)



Sedan kommer vi vara i Kuala Lumpur och shoppa några dagar ↓



Nej jag har nog bestämt mig att det blir en bra resa ! Avis? såklart :)

Rock on


Kommentarer
Postat av: R

Ser ju inte helt fel ut måste jag ju erkänna..

2009-04-13 @ 17:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0