Del 206

Nu är det dags för ett sånt långt inlägg igen. Jag har mycket känslor som behöver komma ut och dessutom är Jonas ute på krogen och ingen annan var tillgänglig.

Idag var det match hemma på Fc mot skellefteå. Den slutade som bekant 4-4 efter ett styrningsmål, en insläppt straff och en hel del räddningar från båda lagen. Straffen vi fick mot oss i tredje perioden gjorde min dag på ett dåligt sätt och satte min tagg i botten. Men efter att vi tagit igen oss med ett mål börjar jag känna hoppet igen och efter 12 minuter kom 4-4 målet med bara 24 sekunder kvar av matchen. För vår del är vi sjukt nöjda som tog igen ett 4-2 underläge på12 minuter. Det känns som en vinst, men tyvärr gav det oss bara 1 poäng.

Igår hade mammsen party med jobbet här hemma så jag flydde fältet till umedalen. Där såg vi på Mtv som vanligt och gick dessutom till kvantum och köpte chirre o dip. Där träffade vi en sjuukt random man vid drickorna. När vi står och försöker välja skrattar han åt vår beslutsångest och när Jonas tar på olika flaskor för att se min reaktion säger mannen: "Hehe killen du har det inte lätt med en tjej som håller dig så hårt, haha". Gubben fick oss att skratta hela kvällen.

Nu saknar jag Jonas som är på krogen och jag vet inte vad jag ska ta mig till.

Imorgon ska jag jobba. I frukosten på Plaza. Det känns kul men jag är nervös. Det är alltid jobbigt att vara nybörjare.

Ronja jobbar ikväll, jag tror jag ska ta mig en nattmacka.

Min bas är förövrigt fixad nu! alla strängar är bytta och den är pustad och helt ren. Pappas polare är en klippa. Den ser ut som ny och huuur snygg som helt igen! Och hur snygg var den inte redan??

Uuuunbelievable


Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0