Del 133

Imorse när jag vaknade hade jag inget röst. Då tänkte jag direkt på min gamle vän Alexandra Thunell, hon brukade älska folk som var hesa och var så avis på att hon inte själv var det. Hon är rolig hon. Dessutom är hon värsta dansproffset nu också! woho.

Nu har jag mer röst men inte 100. Så ikväll på repet blir det ingen sång.
Tur det inte blir Luleå i helgen. Jag är fortfarande arg för det dock. menmen.

Idag ska ja köra sista körlektionen. Det känns väl kul.
Körkortet är ändå långt bort känns det som.
Det känns tråkigt. Jag vill ha det bortgjort nu.

På Fredag blir det Riff Raff Ruff på hotellet i Vindeln. Jag o Pia hade tänkt äta där innan. Inte mig emot. Oj så mysigt det kommer att bli! Sen kommer Ida o hennes klasskompis dit. M-mm!

Vi har Rainer hela dagen idag, men han är inte här. Han ville inte säga att han skulle på kurs hela dagen, för då skulle vi tydligen inte komma hit. Där har han ju rätt. Men man kan ju undra varför man inte kan jobba hemma med samma sak som man kan jobba med här? Han har roliga funderingar den där Rainer.

Idag får vi också veta om vi kom med i Rockkarusellen. Det sku ju va kul.
SÅ det hoppas vi på.

Nu suckade Moa, då suckar jag med henne och avslutar därmed raskt.

suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0