Del 143

Veckan i kalmar var det bästa som hänt på länge.
Har haft så sjukt KUUUUL!
världens bästa people AHEAD. och Kicki!
Förutom dom så var alla andra där också bäst.
shit, musikmänniskor är de bästa människorna.
OCH det var sommar där! →→→

Vi gav gärnet och hade så sjukt kul på scen,
både på tävlingen och på stan.
Men ingen pris fick vi, men vi är nöjda ändå.
(i efterhand)

NU när jag är tillbaka i verkligheten är jag förkyld.
dessutom har jag sjukaste ångesten inför Barcelona..
Vi åker nästa tisdag och är borta 4 veckor.
so long.
Kommer sakna alla så jag kommer gråta sönder.

Måste umgås med alla i veckan.
(och imorgon är det träning)
Hur ska jag hinna med alla?
Hör av er om ni kommer sakna mig!

((Lägger ut bilder från kalmar sen))


Kommentarer
Postat av: Johanna

I love your glasögon!

2008-05-05 @ 22:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0