Del 96

Nu har det gått några timmar och det är inte längre puss på livet.
Nu är jag fett less.
Det finns inget att göra här i skit-umeå!
Verkligen, man tror att det ska va så mkt bättre o bo här, men näe!
Vindeln är så mycket bättre! helt sjukt mycket bättre.
Helst skulle jag vilja ha en lägenhet här och huset i vindeln.
Är så less på att aldrig göra nåt kul!
Om nån vill ha med mig på fest så snälla, snälla, säg till!!!!!!!!!!!!!!!

Har iallfall vart på Leos lekland ikväll. var kul de iallfall.
Imorgon ska ja inte göra ett skit som vanligt. jättekul.
Och jag har inte råd att gå på Iksu heller.
Och det är inge kul o va ute o gå här.
Jävla skit umeå.

Fett bitter är jag nu o fuck på skitlovet.
På lov ska man göra nåt kul!
Jag tillbringar dagarna med att göra läxa. o ba sitta inne fast det är jättefint väder ute!
Man sitter och läser om alla roliga saker som folk gjort.
Jossan på bodaborg, övik o massa skoj.
Men jag ska spela på norrlandsoperan på lrödag iallfall, pilutta..
"If i just had
someone like you"
Och hemavan på söndag, fuck det. Jag skulle vilja fara nu.
Det är ju NU alla är där. Inte nästa vecka.
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH
FUCK THIS SHIT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0