del 95

Alltså. Haha. Shit vilket väder!
Och lovet är bara på dag 2..
Jag räknade ut att denhär månaden (tänk på att idag är bara den 4e)
Så kommer jag att gå i skolan 5 dagar, på hela månaden. haha
FETT GLAD.

Ikväll missar jag mina gratisbiljetter till att sitta i publiken på
En uttagning till talang 2008. mycket tråkigt.
menmen, jag ska väl ut o träna snart hoppas jag.
Om emma kunde svara i sin telefon kanske jag skulle få sällskap.
MEN NEJ, hon kan inte.

Och Paulina har gjort illa knät, AAAAAAAAAH.
Men mitt sällskap till hemavan återstår. Hon ska med.
Jag börjar känna taggen..!
Har beställt en tröja som morfar ska få också :)
"80 år och STILL ON TOP!"

Men först ska tävlingen på operan avklaras.....
Och jag i mitt målbrott gillar det inte. haha.
Vi får se hur många skärningar jag får denhär gången!
Alla jag känner ska iallafall komma o titta, happy me!
De kom bli se braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

Ikväll vill jag träna som sagt. Få bort lite godis :)
Blir nog iksu ikväll. Gillas skarpt.

PUSSSSSSS på livet. ♥♥§

image189

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0