Del 101

Idag sitter jag i Hemavan. Igår var det skoter hela dagen.
Idag blir det snowboard.
Vädret är inte det bästa men vi njuter ändå.
Igår var det dock helt sjukt bra!!! sol sol o skoter.
Stugan är iallfall helt sjukt fin med bastu och allt nytt.
Me like long time.
Ikväll hoppas jag på bowling.

Jag saknar folk där hemma. Trots vädret som tydligen finns där,
så skulle jag vilja komma hem en dag bara, sen typ åka tillbaka.
Finns folk jag gärna skulle vilja träffa.

Förövrigt sitter segern på norrlandsoperan i än.
Kommer nog aldrig fatta det, har som inte sjunkit in än!
Men jag tror att kalmar i maj kommer.. Det kommer bli det bästa jag vart med om.
Helt seriöst. Alltså... jag blir glad än när jag tänker tillbaka.
Tack än en gång till alla underbara människor som var där!!
Och ett bittert fuck you till er som missa ;)

Finns också saker man vill få ogjort och ändrat.
Men hey, life is life and what is done is done.
Kanske kan man göra något åt det ändå.
Vi får se.
Jag håller alla tummar jag har för mig själv iallfall.

Nu ska jag klä på mig och vänta på pallan som är och hyr skor.
sen ska vi åka i backen hela dagen.
Blir nog bra, trots att det blåser som besatt.
Men i horisonten väntar bättre väder, hoppas vi.

Take care. ♥§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0