Del 164

Det regnar utanför mitt fönster.. varför?
jag som vill sola innan jag hinner bleka ner mig helt!

Jag var iallfall på fotvård imorse, inte att klaga må jag erkänna. Jag satt som en gud i min höga stol.
Ompyssling förnöjer.

Nu sitter jag och funderade på Emma. Om du läser min blogg ibland kan du ju få höra av dig om du funderat något över helgen som vi pratade om att spendera tillsammans, som förra wheels -för visst är det i helgen? Förövrigt ska laget ha loppis utanför skostället kl 10 på lördag, kom gärna och kika.
Och spendera en slant.


Kommentarer
Postat av: emma

hej sötnos! jag ringer dig i veckan! :)

2008-06-23 @ 19:59:56
URL: http://alajaasko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0