Del 159

Igår fick jag äta middag med bästa ida och sen åkte vi hem till henne för att äta maränngsvisch. Oj vilken underbar människa! Genombäst. Och det har hon varit sen vi var typ minimalt små.
Alltid, alltid min bästa vän!



Jag minns typ den gången vi var och hälsade på moster maria. Jag fick mjölka en ko för första gången :) Och när vi kom dit så packade vi upp alla kläder i våra sängbord som vi hade breve sängarna, haha. Och vi byggde snögubbar! Och, haha, jag var tomte åt sara med mitt hår lindat runt hakan! ..Sen längtade jag hem så mycket att vi fick åka hem tidigare.
Och alla gånger du skulle sovit hos mig, men du ville hem så jag och pappa följde dig hem.
Och du vågade aldrig gå förbi kråkslottet själv. haha. Jag fick alltid följa dig till bommarna.
ÅH vad jag tycker om dig Ida! x* 



Förövrigt skulle jag ut för att träffa Ronja igår en sväng, men haha. När jag kommer på konsum, som var mötesplatsen, sitter hon i en kundvagn och väntar på mig och jag skrattade då tills jag strugnade!


Idag taggar jag repet kl 1. En hel månad sen vi repade sist!!! Gah, så det kliar i fingrarna!
Jag taggar trästock som fåååå!
Jag skulle ut och springa på morgonen också.. men sen regna det när ja sku ut och sen ringde de, o ja vart hungrig.. så de blev inget.
men än hinner jag!

Kanske spring på de! ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0