Del 157

Det är sommarlov.
Det är sista sommarlovet.
Jag har inget sommarjobb.
MEN med det följer väl både gott och ont, right? Jag kommer ha huuur mycket tid över som helst. men.. jag har inga pengar att göra nåt kul under den sjukt långa tiden jag är ledig.
Jag jobbade iallfall som babysitter idag och det lär det ju bli mer av.
bättre än inga pengar. dessutom är det till mina favoriter. så.. bättre än så kan det inte bli.

Ikväll har jag suttit här. och vid tvn. och ätit popcorn! (OCH SVENSKA OSTKROKAR -SÅ SJUKT GOTT!!!)
Imorgon ska jag ut och springa innan min buss till vindeln går kl 12. Träningsskema ska ju fyllas i 3 dagar i veckan. Done.

ÖJ biggest news!
Vi ska repa på lördag, och typ konstant i 1 månad.. varför?
JO, för vi ska spela på trästocksfestivalen! :D 
Lilla glädjeruset som springer genom en .. SÅ KUL!


Dessutom tror jag att jag håller på flagna av all brunfärg nu, för de kliar som fan överallt!
men jag blev brun ... (eller?)
....Och precis här skulle det komma en bild på min linje.
men CP-PUBLISHME ÄR STÖRT. hatar det!

god natt i all iver ilska

Btw, när ja lix är på g.
Vad händer på midsommar??
3 dagar hun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0