Del 155

Oj, denhär dagen började inte som jag trodde.
Nån okänd (som sen visade sig vara Ronja) Ringde mig inatt runt 5 så ja vart sjukt less och stängde av ljudet på telefon och vibratorn så inget skulle kunna störa min nattsömn och längtade sovmorgon. MEN kl 10 kommer pappa hem från jobbet i all sin hast. "Sover du? varför har du itne på telefon?!" ööh.. nyvaken som jag var fatta ja noll men. Det visade sig att mina småkusiner hade blivit sjuka och behövde barnvakt för att komma från dagiset.
Men jag var pigg och oj så jag saknat dom i barcelona hade inget emot det alls.
Dessutom när vi stod på dagis och skulle hämta dom hoppade elsa upp i famnen på mig och skrek att hon saknat mig. Hon kan alltid glädja mig den solstrålen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0