Del 154

Kvällen ikväll vart totalt värd.
Emma kom först hit och vi delade på en vinare. Sen gick vi ner på stan och kollade.. vaaarför bara små? det var tråkigt! Sen kom Paulina m.f och vi hängde lite vid kajen. Sen träffade vi klara, ewe, linda m.f på stan och sen for Pau så vi gick på efterfest hos Alex på haga. Ännu ett kärt återseende ska jag säga. Där bjöd vi på allsång med häften och skiva. stämning. Sen gick jag och Emma till tågstation och satt där tills Jonas kom och hämtade henne. Nu sitter jag hemma.
Imorgon lägger jag in lite bilder från ikväll, nu är kameran i hallen i väskan och dit är det långt.

imorgon ska jag åka till vindeln. Ska bli skönt att komma "hem". Dessutom ska vi repa på lördag, det känns som de blir gr8 m8s! Jag ska vara Molly-vakt en vecka. Brors hund, de blir mys.

Idag träffade jag också Alma och Elsa, och mormor och morfar. ÄNNU ett kärt återseende.

Nu ska jag mysa med min säng.
4 dagarkvar..
som jag saknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0