Del 74

Idag blev det bittra news på många sätt.
Först var jag glad och sku inte börja förrän halv 1.
Så jag tog bussen senare och var i skolan typ kvart i 11.
- Då fick jag veta det, att vi var lediga idag. Kuul.
Eller ja, det är kul men inte kul när lix man är där.
Också skulle jag till vindeln, så ja fick lov o vänta till 3..
Sen iallfall, så repa vi, och fick veta att musiktävlingen är flyttad.
Och vi har match då. DAAAMN. så nu får vi se hur det blir.....
DESSUTOM måste jag vara kvar i jokkmokk då. gaah. less.
Förövrigt skulle vi/ska vi isåfall spela i Lycksele.
Det skulle ju vart en upplevelse utöver det vanliga.

Träningen/arna gick ju brukligt iallfall! Först afro power dance!
DET, min vänner, DET var en upplevelse. haha.
man måste se sjukt ful ut iallfall. men kul vare!
Sen på fc o träna. tråkigt träning dock, men innebandy är alltid lite kul.

imorgon börjar jag halv 10 och slutar 12, så jag klagar inte.
Eller jo, på att busstiderna inte kunde anpassats efter det.
För jag kommer infinna mig på skolan imorrn i vanlig tid iallfall.
de suug ju.

So long. ♥§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0