Del 72

image130

YOHOOO, kan lova att jag vill bli frisk o repa o ha tävlingen snart!!!

Jag är "ledsen" att meddela för att i klassen att jag kommer missa jokkmokk-resan.
Kommer inte kunna vara på både den och spelningen. Och det är svårprioriterat..
Ääe.

Idag är jag a lot piggare och dessutom har jag inte nåt o göra förrän min nerladdning
av säsong 1 av hem till midgård är klar. mohaha.
För igår hade jag mitt sagan om ringen-race och såg alla tre. Belive me- jag var trött.
OCH jag grät tillslut. När frodo lämnar allt och alla bakom sig i Fylke och åker med alverna.
Då grät jag - om det berodde på trötthet eller känslighet får vi aldrig veta.

See ya.

Kommentarer
Postat av: Caroline.

du är så cool Sandra!
hihi :]

2008-01-28 @ 22:39:30
URL: http://liine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0