Del 67

Idag är en less-dag.
Började med att bussen var cp och kom inte. Så vi allahopen fick ta en morgonpromenad (efter 45 minuter ute på vasagatan i kylan) till busstationen och åka 08.15 därifrån. Vilket visade sig vara en miss för vi tog oss  då aldrig iväg och de kom en extrabuss och folk fick stå och satan. Så ja missa provet, fast de löste sig iallafall. Inte alla "underbara" dagar man kommer nästan en timme för sent och klagar. att jag bara har hjärta till det. MOHAHA

Sen bar det iallfall av till östra och lyssna på en föreläsning om UF. Vilket inte beror mig minsta lilla med tanke på att jag inte ens har ett UF-företag. haha menmen, sjukt ointressant iallafall. Hon prata ba om skellefte-mässan som alla företagare ska stå med på så som sagt beror det mig noll.

Sen fick jag iallfal träffa mysJohanna Englund en stund och raggade även med henne ikväll när jag och ronja ska gå och verka coola på draggens öppet hus.. haha kan bli kul!
Nu vill jag iallfall ha mat för jag är sjukt hungrig och lat så inte gör jag nåt själv minsann.. mohaha.

Dessutom är jag småsugen på att gå till syon och kolla om det finns någon möjlighet att byta skola fast inte börja om.. chanserna är väl minimala om dom ens existerar men ett litet hoppas jag på iallfall! Skulle va sjuuuuuukt skönt o slippa lilja o bussen o folket. Mums på det!

dagens minus!
-Ont i halsen!
-dum-buss
-paulina sjuk än!
-slask o is!

dagens plus!
+Ronja o Johanna ikväll
+MysAnders ikväll!
+music

♥§


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0