Del 66

Haha såå tråkig träning ikväll.

Men resan hem bådade gott! (?) Vi stannade till för en fika hos mormor och gladde henne samtidigt som vi gjorde oss mätta på gofika!
Efter det fick vi inte alls in radion i vindeln som vanligt så vi tog fram enda skivan i bilen -martin stenmark!
Alltså man tror att svenskarna faktiskt lyckas med dåliga texter ibland, men detta var heeelt sinnessjukt!
hör bara här..
"Om du trodde jag skulle ångra mig, ringa och prata
gråta och be snälla ta mig tillbaka nu, så tror du fel
för jag har det så bra som en man någonsin kan ha det
luften är fri och jag älskar att ha det
men DU ge fågeln mat.. ge undulaten mat."
Haha oj så vi skrattade, men detta var det fulaste vi kunde hitta.
bläka. :)

Dessutom har denhär dagen sugit :)
Tråkig skoldag med en sjuk paulina hemma! blä på det. come back nu.
Rainer kom iallfall och räddade min dag (for ONCE) och sa att vi slutade 12.
Så hem till soffan och se tv. plugga lite, väldigt lite.
Sen träna tråkig träning utan skott och dock gott fika.
men men, mormor gjorde min dag iallafall!

Is it cool if I hold your hand? ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0