Del 93

Idag är det typ chill.
Har gått 1.5 timmar i skolan. OCH HUMÖRET ÄR PÅ TOPP
när jag räknat ut att det är en heeel månad tills nästa spanskalektion!!
Smile for life.
Dessutom har jag hämtat min nya goobräda, och skorna. najs.
OCH jag har fått ett nytt axelband till basen.!!
Shiiit, spelningen på norrlandsoperan närmar sig med stormsteg..
Jag börjar känna av fjärilarna igen, dude.

och som klicken över i:et verkar pallan kunna följa med mig till Hemavan.
Dessutom kommer ett nytt skort och moppekort hem till mig.
(eftersom dom andra blev stulna förra året)
Och 2 skotrar kommer följa med till fjälls.

Imorgon ska jag kpa nya skor. Svarta fett najsa stövlar.
can't wait. Kanske till o med går o köper dom på morgon innan skolan,
börjar ju, förvåningsvis, inte förrän kvart i 12. och slutar 3.
VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRT.

Shit, ändå fett mycket bra som hänt o händer. o kommer o hända!
Livet är på topp, och pallan är bäst! massa andra dudes också!
Så bra att jag ba vil skita i allt (o vissa!!) som är sjukt störande! :)

OCH IMORGON ÄR SISTA DAGEN FÖRE MITT TRE VECKORS LOV.
AAH, HELT SJUKT BRA. HAHA, ja ba fetleeer.

♥§

image188

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0