Del 89

Rätt bra dag.
Rätt bra väder.
Jävligt bra Palliz.

Friluftsdag iallfall som sagt. Det tog 400 år tills jag fick min bräda som var för liten.
Så efter 2 åk med onda fötter fikade vi och sen åkte jag skrana med Abdi hela dagen.
Upp o ner, upp o ner, upp o ner i backen.
-Träningsvärk imorgon!! (najs)

Jag har övningskört mer ikväll, jag körde på en stor väg.
Och jag fick möte för första gången, he gick ba finfint.
Prima skinka eller ballerina, pick yourself.

Imorgon börjar jag kvart i 12 för övrigt.
Fett najssss. Sen blir det lugn kväll.
Kanske i baggböle med bastu. Joina?

Jag stör mig som faaaaaaaaaaaaaan på mycket nu.

Ikväll är jag råsliten som vanligt.
Nu ska jag sova fett o drömma om brightness. CIAO.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0