Del 88

Idag är jag på krigsstigen.
Det är mycket som stör mig redan kl 11.
-Det mother fucking dåliga vädret!
-Folk som inte kan skriva hela namn.
-Min gooblåsa över halva fingret!
-Dagens outfit.
-Vi kan inte vinna en enda fittmatch..
-Ronja är gone, och jag kunde inte komma!
-Piazza stänger igen..

MEN, kvar har vi det goda;
+Tävlingen i skellefteå på lördag!!
+Match i ske-å på söndag!
+Ledig idag!!
+Agnäs på friliftsdan på torsdag!
+Länslagsuttagning
+2 veckor till lov!
+MUSIK är ba allmänt bäst.
+Våren is on it's way! (bort med tråkiga vinterkläder..)
+Trrrräningar. sweet mf!

Äe, nu är det slut med saker.
Vi ses en vacker dag i värmen.
Eller en kall dag i kylan.
Eller bara en helt vanlig dag på stan.
♥§

BTW, fett grattis till Pallan som fått jobb på
Leos lekland och gör sin första dag idag!!
kul att du kommer få leka med dina nya homies där.
Puss!

image172

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0