Del 84

Första delen av kvällen avslutad!

  

Mamma fick ett rosenbad när hon kom hem från jobbet.
Nu är både hon och papi påväg på bio som jag bokat;

 Ps, i love you.

Efter bion nalkas ett bokat bord på Angelino.

Det är alltså inte jag som gör detta, det är pappa som överraskar mamma.
Det är ba de att jag bokat o kommit på. :)

Det som är mest dirty är att jag kommer få ett sms när dom ätit, sen ska alla ljus tändas i hela lägenheten.
Sen kommer jag att övernatta hos Ronja och Johanna (tack).
Såå.. mer vill jag inte tänka på!!

Men ikväll ska jag se på dalenmatchen på tv iallfall. Med chips. Naturchips.
Yummie!
Dessutom går det inte en minut utan shotgun crackers. YUMMIE.

Mysig alla hjärtans dag med mig själv ska jag nog allt ha!
De blir som man gör det!

Kommentarer
Postat av: Caroline.

haha, vad gulligt! :]

2008-02-14 @ 21:36:22
URL: http://liine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0